ניר ברקת: "הנכס הכי גדול שלנו במחנה זו האחדות"

אסתי פלד No Comments on ניר ברקת: "הנכס הכי גדול שלנו במחנה זו האחדות"

בכיר הליכוד בריאיון ל'קול חי': "הנכס הכי גדול שלנו במחנה הלאומי זה האחדות שלנו והעובדה שאנחנו מכבדים את מנהיגינו והולכים איתם באש ובמים וצריך לשמור על הנכס הזה ועל האחדות בכל מחיר"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכיר הליכוד, חה"כ ניר ברקת שוחח הערב (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה' והתייחס לטענותיו של ליברמן על ניצני המרד בליכוד. "אני מניח שזה מה שהוא היה רוצה שזה יקרה והוא רצה בפעמים קודמות, אבל הנכס הכי גדול שלנו במחנה הלאומי זה האחדות שלנו והעובדה שאנחנו מכבדים את מנהיגינו והולכים איתם באש ובמים וצריך לשמור על הנכס הזה ועל האחדות בכל מחיר".

הוא נשאל על המריבות הפנימיות במפלגה: "זה קלאסי שהתקשורת מנסה להפוך כל זבוב לפיל. אנחנו מאוחדים. הצד השני כל הזמן ינסה למצוא תירוצים ולבחון אותנו. עלינו להתייחס לאחדות כנושא החשוב ביותר ולא ליפול במוקשים. חייבים להחזיר את השלטון למחנה הלאומי".

ברקת דיבר על נושא הגוש אל מול המפלגות: "אני רוצה שאנשים יצביעו ליכוד. אנחנו צריכים להוביל את המחנה, אבל יש לנו גם שותפים ונכבד את ההחלטה של הציבור. קצת תחרות פנימית לא מזיקה, אבל בעיקר לוודא שאנשים לא נשארים בבית. המלחמה היא גושית. לגיטימי שתהיה תחרות בתוך הגוש. כמובן שיש יש חשיבות לגודל המפלגה הגדולה בכנסת".

הוא נשאל על התמונה של גפני עם גנץ: "גם אני כשאני מגיע לכנסת אני לוחץ ידיים לכולם, גם ליריבים פוליטיים. אני מכבד אותם. הצטלמות עם אדם כזה או אחר לא אומרת כלום. אני לא רואה בזה שום בעיה".



0 תגובות